Szkolenia polecane | |
Zarządzanie sprzedażą w praktyce – jak skutecznie realizować cele sprzedażoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: rola i znaczenie klienta w zarządzaniu sprzedażą, monitorowanie wyników i rozwój sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży, mierzenie wyników i udzielanie feedbacku, ustalanie celów sprzedażowych Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zrównoważone zakupy – szkolenie z ESG dla działu zakupówJ.G.Training szkolenia specjalistycznepodstawy zrównoważonego rozwoju, wpływ ESG na decyzje zakupowe, etyczne praktyki, zasady współpracy z dostawcami, zasady integracji celów ESG ze strategią zakupową. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
2290.00 zł 2816.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczne umawianie spotkań handlowychATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Telefoniczne umawianie spotkań handlowych.Zwiększenie ilości umawianych spotkań handlowych Zbudowanie pewności siebie, nauka radzenia sobie z odmową Poznanie kilkunastu metod omijania strażnika Nauczenie się skutecznego pokonywania obiekcji. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1990.001790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Skuteczna sprzedaż z elementami NLPATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Skuteczna sprzedaż z elementami NLP. Nabycie umiejętności szybkiego budowania relacji z klientem Poznanie technik obrony ceny Nabycie umiejętności badania potrzeb tak, by wzbudzić pragnienie zakupu Poznanie zasad posługiwania się językiem korzyści Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1490.001290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne 2-dniowe warsztaty zCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne (...) Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-09 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnejAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...) Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1990.001890.50 zł 2325.32 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
stron: 1 2
Szkolenia techniki sprzedaży Sprzedaż zarządzanie zespołem
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.